Nadelunch – Doe mij maar goede klantenservice

17/05/2012 - 6 reacties

Als ik ergens niet tegen kan, is het slechte klantenservice. Of dat nou aan de telefoon, in de winkel, restaurant of per email is. En of ik nou een postzegel koop of een wasmachine. Ik vind dat ik, als klant die betaalt voor een product, gewoon goed geholpen moet worden.

Ik heb inmiddels tig callcenterwerkervaringen op m’n cv staan. Daardoor heb ik ook vele trainingen gehad. Over welke typen klanten je hebt bijvoorbeeld. Of hoe je ze het best kunt onderscheiden en hoe je ze het best kunt benaderen. Er was in ieder geval altijd één gouden tip: behandel klanten zoals je ook je oma zou behandelen. Vriendelijk dus. Een tip die altijd hielp. Ook al kreeg ik de grootste zeikerds aan de lijn, zolang je vriendelijk blijft, zijn ze vol begrip.

hier klikken om verder te lezen 🙂

Vorige post Volgende post

6 reacties

  • Reageer Rianne 17/05/2012

    Die schoenen zijn wel heel mooi, de korting heel netjes.. en er lopen heel wat horken op deze wereld rond. Jammer. Met een beetje vriendelijkheid wordt de wereld zo veel mooier..

  • Reageer Lyanne 17/05/2012

    Ik vind het nu al een leuk artikel! Snel even verder lezen op Nadelunch.com. 🙂

  • Reageer Marloes 17/05/2012

    Ach wat aardig van dat meisje bij de Sacha, als ze dat bij mij morgen ook even doen 🙂 Haha nee, ik werk in een winkel er blijf ook altijd maar gewoon lief lachen wat een klant ook zegt! Soms moeilijk

  • Reageer Myrthe 18/05/2012

    Wat een geweldigmooie schoenen! En natuurlijk Uiterst Chill van de korting.

    Aardig blijven tegen reetveterige, zeikende, slakkenslome klanten is soms heel moeilijk maar.. ok. Hoort erbij.

  • Reageer Flaviena 18/05/2012

    Ik onthoud altijd het volgende: “Chagrijnige vreemden, klanten, verkopers.. Het is niets persoonlijks.”

    Geef ze geen ‘macht’ om ooit jouw humeur te verpesten. Echt niej ;D x

  • Reageer ineke 22/05/2012

    Terug het artikel met veel plezier gelezen :D.
    En oh wat leuk dat je korting hebt gekregen…

  • Laat een reactie achter